רגע לפני-ההמלצות שלנו

בכל הערכות לקראת שיפוץ, חידוש או בנייה של בית מגיע הרגע בו אנו נתקלים באחת ההחלטות הקשות ביותר- בחירת השיש.
בחירת השיש למטבח היא לרוב החלטה חד פעמית שתלווה אתכם לאורך זמן. בנוסף, שיש משנה מראה של בית מקצה לקצה, ואולי תופתעו לגלות עד כמה הוא משפיע על מה שנקלט אצל בני הבית והאורחים שלכם. גילינו שרוב האנשים בכלל לא מכירים את סוגי השיש בשוק ויותר מזה- לא יודעים להתאים אותם אליהם.
איך יודעים איזה שיש מתאים למטבח? לחצר, או לחדר האמבטיה?
המגוון שמוצע בשוק הוא רחב ומבלבל, אך חשוב להכיר אותו על מנת להתאים בהצלחה את סוג השיש לסגנון, לתקציב ולאופי שלכם
אז מה הם סוגי השיש הנפוצים והמומלצים ביותר?
נעשה היכרות קצרה עם סוגי המשטחים הנפוצים בישראל:
אבן קיסר
הבחירה הפופולאריות ביותר בבתים בישראל ולא רק בגלל טווח המחיר הרחב. אפשרויות העיצוב, הטיפול הפשוט והעמידות הגבוהה שלה מבטיחים קנייה בטוחה וחכמה. המשטחים עוברים עיבוד סינטטי המאפשר להתאים אותם כמעט לכל שימוש, ממטבח ועד חדרי אמבטיה. הם נחשבים כעמידים מאוד, בעלי תחזוקה מינימאלית ובעיקר מאוד יפים ומרשימים.
"אבן צופית" הינה משווק מורשה של חברת "אבן קיסר", במפעל שלנו עוברים המשטחים תהליכי עיבוד מהמתקדמים בעולם. אלו מבטיחים קבלת משטחים איכותיים וחזקים השומרים על מראה חדש ומושלם לאורך שנים.
גרניט וחברון
מדובר באבנים טבעיות שעוברות עיבוד, השטחה והברקה על מנת להגיע למראה "שיש", מה שמבטיח מראה שונה ממשטח למשטח. משטחי גרניט ידועים בחוזקה, בברק ובגימור האיכותי שלהם. הם עמידים מאוד בפני סדקים והמראה שלהם מאוד יוקרתי ונחשק. אבן חברון לעומתם, היא הבחירה הזולה יותר אך לרוב נוטה לספוג נוזלים ומגלה מעט יותר רגישות לחומרי ניקיון וכו'.

בוצ'ר (עץ)
מכונה בדרך כלל כ"משטח קצבים" ונראה כפסיפס של פסי עץ. אל תתבלבלו- הוא לא מורכב מקורות עץ, כפי שלפעמים נוטים לשווק או למכור אותו. משטחים מסוג זה נותנים מראה מאוד חמים לחדר בו הם מותקנים, אך הם דורשים תחזוקה צמודה בגלל הנטייה לספוג כתמים וריחות והנטייה הקלה לקבלת לשריטות. בנוסף, אסור להניח עליהם סירים חמים, לשטוף במים או לרדד עליהם בצקים.
קוריאן
חומר סינטטי דמוי פלסטיק בעל אפשרויות עיצוב רבות. המראה שלו נחשב לאחיד מאוד בסיום ההתקנה (לא מורכב מחלקים), אך בגלל העובדה שהוא פלסטי הוא חשוף לנזקים של שריטות ועיוות בעת הנחת כלים חמים עליו.
בטון
שחקן חדש יחסית בזירת המשטחים, נותן מראה "תעשייתי" יותר לחדרים בהם הוא מותקן ויש שיגידו שהוא מתאים במיוחד לאנשים שאוהבים לקחת סיכונים. אמנם המשטחים מקבלים ציפוי מיוחד, אך הם לא מתאימים לחיתוך ישיר ואסור להניח עליהם כלים חמים.
נירוסטה
משטחי נירוסטה ניתן לראות בעיקר במטבחים, שכן הם עשו הסבה משימוש תעשייתי (בתי מלון ומסעדות). העמידות שלהם גבוהה מאוד וניתן לבצע עליהם חיתוך, הנחת כלים חמים ועוד. הבעיה, במיוחד בשימוש ביתי, היא שהם חשופים לשריטות מהשימוש הראשון, ובנוסף לכל זה, טביעות אצבעות וכל גרגר אבק נראה עליהם בבירור, מה שישאיר אתכם בכוננות תמידית עם חומרי ניקיון בהישג יד. נקודות למחשבה בהתחשב במחיר הגבוה שלהם.
"באבן צופית" אנו עובדים עם משטחי האבן הטובים והאיכותיים ביותר, נותנים מענה לכל צורך שלכם ומובילים אתכם יד ביד להגשמת החלום העיצובי שלכם ללא צורך בהתפשרות, תוך ייעוץ והכוונה תמידיים, על מנת שתזכו לקבל משטחי שיש לבית מותאמים בדיוק לשימוש שלהם ולאורח החיים שלכם תוך הקפדה על עיצוב מקורי, חם וביתי.
שמתם לב שחלל המטבח הופך ללב הבית?
החדר הדומיננטי שבו מבלים את מירב שעות היום ולאו דווקא המקום שמבשלים בו בלבד?
ניתן לראות כי המטבחים הפכו מרווחים ובהתאמה, משטחי השיש בהם הפכו בשנים האחרונות לגדולים ורחבים יותר, כשהמגמה הכללית היא להוציא את המטבח מהסטיגמה של החדר הצדדי והנסתר ולהפוך אותו לחלל בו מארחים ואפילו עובדים. כנגזרת, בחירות והעדפות העיצוב של המטבחים בישראל התעדכנו אף הן וכעת ניתן להבחין בחיבור ישיר לקו העיצובי בבתים ובדירות יחד עם הרצון לשדר יוקרה תמידית לבני הבית וגם לאורחים.
שדרוג המטבח תורם רבות למראה של כל נכס ואנחנו אוהבים שינויים וחידושים, אבל מה קורה כשבחירות שכאלה הן לטווח הארוך ומטרתן לשרת אותנו לאורך זמן? זה בדיוק הסיפור מאחורי בחירת שיש למטבח.
בחירת השיש חייבת להתאים לשימוש שלו. בין אם אתם מבשלים על בסיס יומיומי ובין אם אתם בעיקר מניחים עליו שקיות משלוחים, בחירה במשטח שלא מותאם לכם או לא מספיק איכותי תפגע במראה שלו ואף תאלץ אתכם להחליפו לאחר זמן קצר מאוד. אתם אלו שיודעים אם המטבח שלכם פעיל או לא וכמה זמן ביום אתם מבלים בו. התאמה נכונה תענה על כל הצרכים שלכם ובעזרתה תוכלו לבחור עיצוב שעונה לסגנונכם האישי.
על מנת לבצע את הבחירה הנכונה יש לשים לב למספר דברים-
ראשית, רצוי שלא תפגעו באבן שבחרתם ובצבע שלה, לכן השיש חייב להיות חזק ועמיד. שיש איכותי, שלא סופח נוזלים או סופג כתמים וניתן לניקוי עם חומרים פשוטים יחסית עדיף על פני חומרים ומשטחים זולים שמוצעים בשוק. הקפידו לבחור באבן שניתן לעבוד עליה בחופשיות, כזאת שניתן להניח עליה סירים חמים ולא לדאוג משימוש שוטף במים בסביבתה. בנוסף, נמליץ לבחור את השיש לפני שאר מוצרי המטבח כמו ארונות אחסון, כיור וכיריים, וזאת כדי לוודא שההתקנה שלו תתאים להם, תתרום למראה אחיד וזורם ולא תגרום לפגיעה בו או לשינוי בעיצוב ובגובה שלו.
כיום, עם מבחר המשטחים של "אבן צופית" אין צורך להתפשר ולתת לאחרים לבצע החלטות בשבילכם. עיבוד האבן שלנו שומר עליה, הופך אותה לעמידה בפני שריטות לאורך זמן, שומר על מראה אסתטי ומבטיח הליך ההתקנה חלק. אנו מאמינים שמגיע לכם לקבל מוצר מאיכות פרימיום שישמור על מראה אחיד ונקי לאורך שנים.
זאת ההזדמנות שלכם לא לבצע בחירות שנשענות על גימיקים, ומה שנראה "נכון להרגע", אלא להתייעץ איתנו בנוגע לבחירת סוג המשטח ועיצובו. חשוב לנו שהבחירות שלכם לא יימאסו עליכם בסופו של דבר ולא יעוררו רצון להחליף ולשנות מוצר שאמור ללוות אתכם לאורך שנים לאחר זמן קצר. בחירה של שיש איכותי פחות תדרוש החלפה תוך זמן קצר ואין סיבה שתיגררו להוצאות מיותרות.
אנו שמחים להיות חלק מבחירת העיצוב לבית שלכם, לשמור על העדפות העיצוב של בני המשפחה ועל הסגנון הכללי עליו חלמתם כל חייכם, תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים
חדר האמבטיה הוא המקום המרגיע בבית, זה שבנוי ל"בריחה המושלמת" בכל רגע, גם אם מדובר במספר פעמים ביום.
חשוב לנו לקבל בכל יום את חווית הספא הפרטי שלנו ולכן, כחדר שאמור לענות על כל הדרישות האלה מבלי להתפשר על טעמנו האישי, הוא צריך להיבנות בחוכמה ולהיות מצויד ומאובזר במוצרי שיש איכותיים.
אמבטיות וחדרי רחצה הם בדרך כלל חדרים קטנים וככאלה הם נוטים לא להיות מאווררים כראוי. תוסיפו לזה מקלחות חמות, מוצרי קוסמטיקה שלעיתים נשפכים וניקיון שוטף והרי לכם סביבה שמאוד רגישה לנזקי רטיבות. לכן, בין אם אתם בתהליכי בניה או עומדים בפני חידוש ושיפוץ, לחדרי הרחצה של היום חשוב להתאים שיש איכותי שעומד בתנאי לחות וטמפרטורות משתנות, ולוודא שבחרתם במשטח חזק מאוד עם עמידות בפני סדקים, כתמים ונזקי מים. בנוסף, כדאי שהתחזוקה שלו תהיה מינימאלית.
אכפת לנו שתוכלו ליהנות מכל היתרונות של שיש חזק ואיכותי וגם לקבל כל מה שדמיינתם כשחשבתם על חדר האמבטיה המושלם.
אנו באבן צופית, נעזרים במיטב הכלים והטכנולוגיות המתקדמות על מנת להעניק לכם משטחים דקים ובעלי טקסטורות עדינות ואחידות, שהתקנתם והטיפול בהם קלים במיוחד מתוך מחשבה על מוצר שאמור לשרת אתכם לאורך שנים ועדיין להיראות חדש ואסתטי.
אנו מספקים שיש במגוון רחב של טקסטורות וצבעים, מה שיאפשר לכם לעצב את חדר האמבטיה לפי שאיפתכם ולהתאימו לאופי של בני הבית, לקצב השימוש בו ולכל חלום עיצובי שיש לכם.
נשמח לייעץ לכם בנושאי עיצוב על מנת להשיג כל מראה בפשטות ולשמור על סגנון נקי ושימושי שיישאר ידידותי לאורך שנים ויענה על מגוון צרכים.
בחירה בחומרים הנהדרים שאנו עובדים איתם, כמו שיש אבן קיסר, אבן גרניט וכדומה תאפשר לכם לעצב את חדר האמבטיה כרצונכם ולהשיג גם איכות לאורך שנים וגם חומר פונקציונלי שישמש את כל בני הבית.